maandag 29 oktober 2012

even overdenken.

.tijd voor wat overpeinzingen... doe je mee zo op de maandagmorgen?? :-)
hier wat uitspraken en spreuken die je kunt vinden op http://www.spiritualiteit.net Ik vind ze niet allemaal even mooi die op die site staan  maar er zijn er altijd die passen bij mijn gevoel of bui van de dag

Pas toen ik ontdekte dat ik fouten mocht maken, pas toen wist ik dat ik iets op het spoor was.
-ORNETTE COLEMAN

Niets is linker dan voor rechter spelen.
-CARLA POLS

En nog een kaartje gemaakt ook en het is pas 11 uur... het wordt nog wat met mij















Time for some contemplating, wanna join in on mondaymorning? following are some sayings and one liners as found on http://www.spiritualiteit.net
I don't like them all  that are on there but there are always some that firt my mood or emotions  of the day

Only when I discovered I was allowed to make mistakes did I know I was on to something
 _ ornette coleman_

Nothing is more fishy then playing for judge_ carla Pols_ ( note from self: this is actually a funny wordloop in dutch)

And to top things off  a card I made.... pretty good when it is only eleven o'clock !

1 opmerking:

  1. Leuke spreuken heb je verzameld!
    Ik vind je kaartje erg leuk geworden!
    Mooi dat paatje met die roos...
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen