zondag 28 oktober 2012

kaartje

Gisteren hebben ze dubbelglas in de achterpui geplaatst met alle rotzooi, stof ( kozijnen gingen er ook uit) en aangrenzende schoonmaak werkzaamheden.... Nondesjuu....en KOUD dat het was, de hele dag zonder pui!
Maar niet gezeurd en getreurd want het ziet er super uit. ze zijn nog niet helemaal klaar maar het gaat ergens op lijken.
Vandaag doe ik dus lekker niets, nou ja niets, beetje rommelen achter mijn burootje.
Tot nog toe vandaag een kaartje gemaakt. Het papier is van graphic 45 en ZO mooi!
De afbeelding van de Japanse dame komt van the graphics fairy

Yesterday they put in the isolation glass/windows in the back of the house with all the junk, dust ( they took out both the windowpainsand frames too) and all the cleaning afterwards...HOLY COW.. and it was COLD, all day with no windows. But I'm not complaining at all, it looks absolutely fabulous and although there are still some odd jobs to be done it's beginning to look like my house again!
So today I am not going to do anything! Okay, not completely: I will fool around behind my desk a bit. Thusfar I made a card. The paper is from graphic 45 and the beautiful pic of the japanese lady I snatched from the graphics fairy


6 opmerkingen:

  1. Het is ook niet het ideale moment om met je ramen open te zitten nu he! Brrr wat zal dat koud geweest zijn.

    Wat een onwijs leuk japans vrouwke.. Ik ga ook eens op de site kijken, die kenden ik helemaal niet...

    vind dat bloemje ook erg leuk! Eigenlijk is gewoon je hele kaart leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je volger bent geworden van m'n blog. Dankjewel. Mooie kaart heb je gemaakt, het vangt echt de Oosterse sfeer. En die bloem die vind ik zo mooi, wow !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je heb ondanks de kou een prachtig warm kaartje gemaakt.
    Mooie bloem zit er op.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me indenken, dat dat heeeeeel erg koud was want het wás heel erg koud! Gelukkig heb je toch nog kans gezien in deze winterse omstandigheden om een mooie kaart te maken. Ik heb nog nooit zulk papier gezien, heel mooi! Die mooie bloem maakt je kaart af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt voor al die mooie complimentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaart vind ik ook schitterend. Ik heb iets met Azie dus deze spreekt me erg aan :-)

    BeantwoordenVerwijderen