donderdag 22 november 2012

allemaal beesies

Mijn collega kent me goed: geef aniet iets voor haar verjaardag dat goed is voor beestjes en je zit gebakken.
Ik kreeg dus deze luxe vogel copacabana van haar en ik vind hem SUPERDELUXE!
en de vogeltjes ook, hij hing op de foto koud 15 minuten en de eerste pimpelmeesjes dienden zich aan. heerlijk! Ik kan hier zo van genieten!
My dear collegue knows me well: Give nita a birthday present that's good to/ for animals and you're home free :-)
She got me this SUPERDELUX birdie copacabana and I absolutely love it!
And so do the birds, It hung an all of 15 minutes outside when the first little tomtits appeared, I can watch this for hours! 



8 opmerkingen:

  1. OHHHH Dutchess, that's totally awesome!!! I love watching the birdies eating outside......and so does Chloe...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahaha yeah chloe would, wouldn't she, our furry little princess

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is een mooi cadeau met een extra'tje: de vogeltjes op je balkon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk eetbaar vogelhuisje!!
    Ik kan daar ook zoooo van genieten van de vogeltjes in de tuin!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi cadeau ! Een luxe vogelvoederkasteel ! Leuke collega's heb je en ze weten je te waarderen. En onmiddellijk al een pimpel- en koolmees op bezoek. Meesjes zijn toch zo'n nieuwsgierige vogeltjes. Daar ga je nog jaren geniet van hebben.
    Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super lieve collega.
    Vind het altijd een heerlijk gezicht al die soorten vogeltjes.
    Veel plezier met het vogel spotten.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kadootje en je hebt gelijk fans.......haha
    Mooie foto's heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. NOu deze is ook wel helemaal geweldig zeg! Gaaf, geniet er maar lekker van dan!

    BeantwoordenVerwijderen