zaterdag 24 november 2012

eindelijk begonnen

Ik wil al lang aan een art journal beginnen maar het bleef steeds liggen.
Maar de kop is er af. Ben in deze wel veilig bij mijn stiften en potloden gebleven maar toch hahaha
De volgende wordt spannender denk ik. het schetsje is er een aan de hand van een godinnen/ moeder aarde beeldje dat ik zag. De tekst "ever mind the rule of three, what ye send out comes back to thee ( houd de wet van drie in ere, wat ge zend zal ( drievoud) wederkeren is er een naar mijn hart, ik geloof er stellig in.




I've been wanting to start an art journal for some time but somehow I never got to it.
But I started it today! I sought out the safety of my pens and pencils but still... haha!
The next one will be more exciting I think. The little sketch is one that I was inspired to draw seeing a goddess/ mother earth statue. The "ever mind the rule of three, what ye send out comes back to thee" is one after my heart, I believe in that, without a doubt.

4 opmerkingen:

  1. wat stoer om hier toch aan te beginnen Anita!
    Je hebt echt een kunstwerkje gemaakt zeg..en wat een mooi handschrift:)
    ga zo door, ik ben benieuwd naar meer

    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zit duidelijk vuur in, vuur om dit verder te blijven doen. Knap gedaan, ik kijk verder uit naar de rest.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo leuk om jou tekenkunsten weer te kunnen bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je begonnen bent Anita, ik vind het ook echt iets voor jou. Mooie tekst.

    BeantwoordenVerwijderen