zaterdag 3 november 2012

 Omdat ik lang niets gedaan heb is de bodem van mijn kaarten doos alles wat er in zit. Ik ben dus een inhaalslag aan het maken. Er komen een aantal verjaardagen aan en ook de kerst wacht echt niet tot dat ik genoeg kaartjes gemaakt heb!
Voordeel dat ik een poos niets gedaan heb: ik ben dringend aan papier en spullies toe ( he wat vervelend nou!) dus ik ben lustig aan het sjoppen her en der voor mooi papier!
Because I haven't done anything in a while, the bottom of my cardbox is all there is to see at the moment. So I am trying to get ahead and fill it up again. There are some birthdays comming up and christmas is most definitly not going to wait for me to get enough cards ready. One advantage of not having crafted for some time: I need paper and I need stuff and I need it now!( *sigh* my tough luck....) So I am shopping around here and there for goodies and pretty papers!

4 opmerkingen:

  1. mooi papier en mooie kaarten maak je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he papiershoppen? Er is zoveel moois te koop!
    Mooie kerstkaartjes weer, je gaat lekker;-)
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor ze is er weer echte Anita's hoor en vervelend he dat scrapsjoppen bijna net zo erg als gewone boodschappen doen..............

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaarten heb je gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen