maandag 24 december 2012

have yourself a merry little christmas

Ongeacht wat je geloof is, ongeacht wat je overtuigingen zijn en ongeacht de waarden waarbij je leeft wil ik je hier, lieve blog lezer hele fijne kerstdagen wensen en als er even geen lichtje in je wereld is op dit moment, wees dan een lichtje voor iemand anders zodat we samen het donker en de eenzaamheid kunnen uitbannen.
Regardless of what your faith or beliefs are no matter what  values you might live by. I want to wish you, dear blogreader,  a very merry christmas. And if , for some reason, there is not a light to be found in your life at the moment, please be a light to someone else so as we can cast out darkness and loneliness together.

5 opmerkingen:

  1. Ik wens jou en je gezin ook hele fijne dagen toe en natuurlijk een goed en vooral gezond 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wens jullie alles wat maar wenselijk is Anita en vooral een heel erg gelukkig en gezond 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi (A)Nit@,zo goed als naamgenootjes,

    Wat lief zeg,dat je effe kwam langs fietsen, jij ook hele fijne feestdagen gewenst voor jouw en je gezinnetje.Ben weinig op het forum geweest,ben even druk met van alles,hoor je nog wel,

    lieve groetjes en een dikke kerstknuffel Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief Nietje ;-)
    Ik wens je warme zonnestralen, de honing van de bijen, vers water uit de bron van Spa en zoveel meer.
    Maar vooral een sfeervolle kerst en een gezond 2013, vol inspiratie en creativiteit. Dank dat ik je mocht leren kennen.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve Nita
    wat een mooie en lieve boodschap!
    ik wens jou en je gezin alle goeds voor voor een prachtig 2013!
    Ik vind het heerlijk al je berichtjes te mogen lezen..voor mij ben je echt een aanwinst die me heel veel inspiratie geeft:)
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen