zaterdag 22 december 2012

nieuwe bril

Ik heb al vanaf mijn 8e een bril maar nu voor het eerst vari focus en weer een tandje sterker, ben er een beetje zeeziek van en als ik mijn hoofd te snel draai tolt alles maar dat schijnt te wennen.
maar ik zie weer een stuk lichter en helderder
aangenaam kennis te maken :-)

I've been wearing glasses since I was 8 years old. But now I have vari focus for the first time, and a bit stronger then before. I feel a little queezy all the time and when I turn my head to quickly the room spins but they say that will pass. In the mean time everything seems more clear and lighter.... nice to meet you! :-)

4 opmerkingen:

  1. Beautiful Dutchess, no matter what glasses you wear......Love, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar ik vind hem wel prachtig !
    Ik draag alleen een bril om ver te zien en bij lamplicht om heel fijn te knutselen.
    Maar zo'n dubbele focus went op de duur, naar het schijnt. Ik zou het niet weten.
    Even op de tandjes bijten.
    Liefs, Hilde
    PS : wat een leuke foto ! Nu zie ik je tenminste, zonder bril ! Ah, nee, met bril - oei dat wordt moeilijk. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je goed! :-D Dat dizzy en tollen, dat herken ik wel. Heb ik ook altijd als ik een nieuwe bril heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind hem top staan!! helemaal passend bij jou!! eerst zag ik alleen een huge zonnebril maar die mooie ogen moet je niet verbergen!! Ik vind brillen geweldig maar ja... ik zie alles scherp zat... en om nou mn geld aan een sierbril uit tegeven..........

    BeantwoordenVerwijderen