zondag 9 december 2012

the holidays are comming...

En geniet met volle teugen , Ik vind december zo een fijne maand!
lichtjes, donkere dagen, sfeer, samen met mijn gezin zijn , kaarten maken, versturen, krijgen, vetbolletjes en pinda's rijgen...kerstbomen en kaarsjes , de winter zonnewende  en zo kan ik nog wel even doorgaan!
Ik ben in de herfst en winter op mijn best, van de zomer word ik traag.
 Dussssss de boom staat en de meeste  kerst kaartjes zijn gemaakt en geschreven, sommigen zelfs al verstuurd.

verder ben ik deze week naar de brillenboer gegaan, ik was wel toe aan een nieuwe dacht ik zo, het lezen gaat momenteel slecht en meneer, ik heb het idee dat ik niet meer zoveel zie door mijn bril... Klopt mevrouw, u heeft 65 procent zicht aan uw linkeroog en door uw huidige bril ziet u daar nog maar de helft van..... fijnnnn.....
Dus di mamma gaat aan de vari focus en weer een tandje sterker... ( en ik had al -4.5 ) maar goed leuk brilletje uitgezocht en over 2 weken ophalen. en zoals zoon lief zegt: "cést la vie, poepelepie"

Maar niets krijgt mijn humeur eronder want.... the holidays are comming!

And enjoying every minute! I absolutely love december! Lights, dark days, christmas spirit, being with my  family, crafting,making winter treats for the birds, making cards, sending them, getting them, wintersolstice, christmas trees candles... need I go on? I am at my best in autumn and winter, summer makes me sluggish.
Sooooo... The tree is decorated and most of my cards are made, signed and most of them on their way.

On another note: I went to the optrician, I figured I was due for a new pair... and right I was... I have 65 percent sight on my left eye and with the current glasses I only see 50 percent of that... besides, reading is going down hill so... varifocal glasses needed for me.... my left eye got a bit worse and I already had minus 4.5 .... so di mamma is yet again going a wee bit stronger on the glasses ......anyway, choose a cute spectacle frame and I can pick it up in two weeks.

but nothing is going to bring down my spirits because... the holidays are comming!

2 opmerkingen:

  1. Oh Dutchess! Is that your tree? Gorgeous. I'll bet Bas is thrilled to finally have the tree up.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een sfeervol bericht is dit, ik word er helemaal vrolijk van ! Kan ik wel gebruiken, gezien de vroege, kille ochtend van weer een werkdag.
    Waar heb je toch al die leuke Santa's vandaan ?
    En je boom ziet er heel sfeervol uit ! Toppieeee.

    Liefs,
    Hilde

    PS : je zoon spreekt al een aardig mondje Frans ;-)

    BeantwoordenVerwijderen