woensdag 23 januari 2013

De stempelwinkel

Ik had nog nooit van deze stempel winkel gehoord, maar iemand op het SA forum had het over deze winkel dus ik dacht ik ga er eens even neuzen.....
WAT EEN SNOEPWINKEL.....
Stempels stempels en nog eens stempels!!! maar ook allerlei spullen voor art journaling etc.
Wat ik heel bijzonder fijn vond is dat ik niet een hele stempellap hoefde kopen maar ook gewoon een stempel van de lap. ze hebben echt stempels op elk gebied, ik kijk er mijn ogen uit.

mijn buit tot nu toe: een prachtige kraai, een toverkol ( haha) en een tripple moon symbool, ik ben helemaal blij!


ik ga geloof ik nog maar even terug.....( sssssssssssssssst)

oh.... linkje zeker? ( pas maar op, er valt van alles zomaar in je winkelmandje...)

3 opmerkingen:

  1. oh mennnnn ik ga er nog niet kijken ik ga nog niet kijken... die heks!!!! Geweldig, en die kraai is mega.... ik ga niet kijken ik ga niet kijken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave stempels hoor daar ga je vast mooie dingen mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je linkje doet het niet, maar ik vind hem wel. Ik wist niet dat je bij hun online kon kopen, ik ga er NU heen, oh help, en ik ben ZO blut.

    BeantwoordenVerwijderen