zondag 6 januari 2013

Een vers jaar en een verse keuken en 21 jaar getrouwd

Allereerst wil ik natuurlijk iedereen een liefdevol, energierijk en prachtig jaar wensen.
Heerlijk zo een vers, onbeschreven jaar! Ik heb er zin in en als ik iets aan je mee mag geven wat ik heb moeten leren en dat mij enorm heeft geholpen de afgelopen jaren: Je kunt een ander niet veranderen, maar wat je wel kunt is jezelf en de manier waarop je met dingen omgaat  veranderen en daarmee invloed hebben op alles en iedereen om je heen.

En dan tatatataaaaaaa: is het niet geweldig om getrouwd te zijn met een schilder? Mijn keuken is weer helemaal fris en fruitig helemaal door de handen van mijn patrick.
Voorheen was hij paars maar hij was weer toe aan een nieuw likje verf dus hebben we gekozen voor gebroken wit. We zijn allebei gek op kleur maar laten dat dan door accentjes terug komen deze keer.
 de knopjes zijn van porcelein. En het tafelkleed komt van de markt van een van mijn favoriete kraampjes. Ik koop iedere 3 a 4 maanden een andere en zij heeft de meest fantastische van oude
 jaren 50 stripverhalen tot poezen, snoep, groenten echt je kunt het zo gek niet verzinnen!
En dan, als we het toch over die schilder en zijn gouden handjes hebben, dinsdag zijn we 21 jaar getrouwd, hij en ik. Ze gaven ons nog geen jaar.. destijds.... sukkels.... ha!
First of all I would like to wish you a blessed new year full of energy and love. I love a fresh new year , yet to be written by no one than ourselves.
And tataaaaaaaaaa ain't it absolutely fabulous to be married to a painter? My kitchen is all crisp and squeaky clean and all because of patrick and his two hard working hands.


The kitchen used to be purple but it was due for a paint job  and we choose off white this time. We both love colors and that will be shown through little accents here and there. The new doorknobs are made of porcelain and the table cloth is from my favorite lady at the market she sell very different table cloths like 50's comics, candy prints, cats, funny stuff and loads of other things.
Oh... and speaking of that talented young painter..... come next Tuesday we will be married for 21 years now he and I.... they said we would'n last a year.... suckers.... HA!






8 opmerkingen:

  1. Wow Anita blits hoor tja handig zo'n man het lijkt wel een nieuwe keuken toch?
    Enne alvast van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet ik natuurlijk helemaal om jullie het allerbeste te wensen voor 2013 dus een voorspoedig, gezond, gelukkig en creatief jaar gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn beste wensen kreeg je al ;-). Dus eerst en vooral : een dikke proficiat met je huwelijksverjaardag ! Een hele prestatie, ik haal dat nooit in dit leven.
    En wat leuk, een frisse, propere en toch kleurrijke keuken.
    Ik denk dat ik ook maar eens naar de markt in Nederland moet. Hier hebben ze echt niks op de markt. En in la douce France vind je die leuke knopjes ook op elke markt ! Moest me destijds altijd inhouden, hi, hi.
    Mijn complimenten aan de schildersartiest !
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nogmaals jij en je gezinnetje ook de allerbeste wensen voor 2013,met veel liefde,gezondheid en geluk.Ja a.s. dinsdag alweer 21 jaar ,gefeliciflapstaart met je trouwdag.Dit jaar wordt voor mij 22 jaar.

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er heerlijk uit zeg, prachtig, nog prachtiger is jullie huwelijk!! Wat geweldig dat je zo heerlijk na 21 jaar nog verliefd bent! Zo hoort het! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het ziet er weer fris uit de keuken, en heerlijk dat jij iemand hebt die dat dan zonder mopperen doet. En nog gefeliciteerd met jullie 21 jaar!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jee, hoe heerlijk een schilder om je heen en dat al 21 jaar!! Respect! Je keuken ziet er super uit! Nu wil IK OOK EEN SCHILDER! Heeft hij nog een leuke collega , moet wel een van boven de 50 zijn, aiiii, die zitten allemaal al in de vut.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lekkere frisse keuken en ooowww dat tafelkleed!
    helemaal geweldig:) ik moet je echt een keer mijn jaren 50 schoenen laten zien met comics erop, ook zo gaaf!
    hey jullie allebei gefeliciteerd met deze mijlpaal, heerlijk om zo lang gelukkig met elkaar te zijn ik wens je nog wel 100 jaar samen zo!
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen