zaterdag 2 februari 2013

boeken boeken boeken


Gisteren, zoals ieder jaar, weer naar de boekenbeurs ( boeken festijn) in Ahoy geweest.
Tuurlijk, ik heb een e reader en dat is handig en makkelijk en nog veel meer maar echte boeken van papier blijven toch bijzonder. Ik lijk wel een kind in een snoepwinkel als ik er ben en kan zo moeilijk kiezen! want natuurlijk is het belachelijk goedkoop maar je kunt je geld maar 1x uitgeven, niet?
En het is ook wel weer een van de charmes he, Ik laad mijn karretje altijd in no time tot de nok af maar dan moet ik gaandeweg toch gaan scheiden... wat wil ik nou echt graag hebben en wat niet. Op deze manier ga ik altijd wel met de exemplaren naar huis die ik echt graag wil. Om , eenmaal thuisgekomen, te bedenken dat ik dat ene boek, dat ik toch niet nam, misschien toch maar had moeten nemen :-)

Niet op de foto maar wel meegenomen waren een aantal exemplaren van manga boekjes en een japans zak woordenboekje voor mijn oudste  , altijd handig met een Japans/engels sprekend vriendinnetje...hihi)

Ze hebben ook altijd wat hobbyartikelen en ook daar heb ik natuurlijk even rond geschuimd. Mijn vangst : 3 stempelkussens ( emboss inkt) van exquistite op basis van groenten kleurstoffen dus helemaal eco vriendelijk en goed voor het milieu! 2 rub on alfabetten van MM een gaatjes pons en wat pakketjes met "restjes" / stukjes in verschillende vormen en maten van papier van onder ander studio 112 en K&C maar ook prachtig hand geschept/ geverfd papier uit Thailand  Al met al een mooie vangst voor een schijntje van de originele prijs.

Dus je snapt wat ik ga doen dit weekend.... potje pepermunt thee en een goed boek lijkt me zo.... :-)

5 opmerkingen:

  1. wat een geweldige buit heb je zeg, die Weis en Hickman serie had ik ook wel gewild, maar ja Rotterdam is net even te ver uit de buurt.
    Jij in ieder geval veel leesplezier!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me al voorstellen hoe je geniet met je kopje thee, gezellige sokken, een makkelijke broek onderuitgezakt op de bank. Rode wangen van het koortsige lezen ... Goh, soms wou ik dat ik kon tekenen.
    En bovendien nog leuke scrapspullen ! De buit is binnen. :-)
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat ziet er super uit zeg! Dat wordt inderdaad lekker lezen lijkt me zo. Jammer dat ze die boekenbeurs hier niet hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm, heerlijk boeken lezen!! Ik kom er helaas niet zoveel aan toe. Maar, in de vakantie, dan gaat een stapel mee en dan lees ik heeeeel veel! Zalig om in een andere wereld te verzinken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhhh, wat mis ik dit soort dingen , die zoveel georganiseerd worden in Nederland. Mooie vangst heb je, zoooooooo

    BeantwoordenVerwijderen