zondag 17 februari 2013

wat kaartjes en lay outs

De kaartenbox raakt wat leeg dus vandaag met de sunday sketch van het SA forum gelijk maar 3 kaartjes 
.
gemaakt van 1 concept ( waarom het wiel uitvinden als het al uitgevonden is, niet?
deze is gemaakt met restjes papier

deze is gemaakt met stukjes washi tape

restjes papier en rub ons

ik loop wat achter met de dagjes uit scrappen dus huppekee

de lo van harderwijk was naar aanleiding van de secret scraplift op het SA forum


En nog twee ATC kaartjes gemaakt,
Ondertussen gewoon verder "gelezen"( audioboek op de oortjes} , dus lekker productief geweest!
nu eerst een bakkie koffie en wie weet... de dag /week is nog niet voorbij * grijns*

17 opmerkingen:

  1. wauw je bent lekker bezig zeg, je kaartjes zijn superleuk en erg leuke layouts,wij zijn ook nog in duinrel geweest in 2012 ,moet nodig eens foto's gaan bestellen loop al 1,5 jaar achter geloof ik..je atc's zijn ook leuk ,daar kom ik tegenwoordig nooit meer aan toe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel meis! AtC-tjes vind ik juist zo heerlijk even tussendoor, geen grote projecten maar klein en overzichtelijk :-)

      Verwijderen
  2. Erg leuke dingen heb je gemaakt Anita. Die ATC's zijn erg mooi geworden. En knap dat je tijdens het "werken" naar een boek kan luisteren. Ik kan dat niet tegelijker tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dan! Wat een productiviteit, leuk allemaal! en wat een goed idee om een audioboek op te zetten als je aan het scrappen bent, waarom kan ik dat nou niet verzinnen. slim!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je weer lekker bezig geweest meid.
    En ik moet eerlijk zeggen dat 3e kaartje ooohhhhh die vind ik zo mooi geworden.
    Je ATC's zijn ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou jij bent zeker productief geweest. En wat een mooie dingen allemaal! Die kaarten met strookjes vind ik erg leuk en je lootjes ook. Mooi papier bij de 'duinrel-layout'.
    Grappig dat jij een audioboek aanzet tijdens het scrappen. Ik luiister altijd naar podcasts van radioprogramma's die ik leuk vind...
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bezig, Anita, wat een mooie kaarten met die strookjes. Ook de lootjes en ATCtjes zien er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jemig Anita, je bent productief geweest! Vooral je kaartjes vind ik erg leuk en ook een super-idee met die stroken papier, ga ik beslist ook eens proberen!
    Groetjes, Belinda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You are truly the most talented friend I have. So blessed am I.....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, jij bent echt goed bezig geweest zeg. Mooie kaartjes en vooral je lay out van Harderwijk vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mens wat ben je lekker bezig!!! heerlijk! En mooi ook nog allemaal, toevallig heb ik een basis neergelegd op mijn tafel met zwart cardstock.. ga het toch ook eens proberen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij bent lekker bezig geweest.
    Mooie kaartjes zitten er tussen.
    Ook je lootjes zijn mooi.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je blog ziet er zooooo fraai en fris en nieuw en professioneel en en en uit !
    Niet alleen je blog, ook de kaartjes en LO's die je maakte.
    Bezige bij, hoor, my compliments.
    Vind ze weer heel mooi, de eerste en de derde zijn mijn favootjes.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent lekker bezig geweest en wat een leuke dingen heb je gemaakt. Mooie kaarten en mooie lo's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie dingen heb je gemaakt,vooral die bovenste layout.......zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeps , foutje, het is een kaart, maar toch heel erg mooi(die met dat meisje)!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf allemaal Anita en ik zou dat ook niet kunnen tussendoor naar een boek luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen