zondag 24 februari 2013

zondag




Mijn favoriete dag van de week :-)

Kaartje voor een lieve dame die bijna jarig is.:
gemaakt van een scan van een plaatje dat ik vond op een heel oud doosje met borduurzijde.
Dat kan ze, als ik het zo inschat, wel waarderen.

Verder de nieuwe woordjes voor "the deck"erop gezet. Deze week waren dat fire/vuur en pure/ puur. 

Ik koos voor vuur. Een van de elementen, aarde water lucht vuur en geest, Welke voor mij een belangrijk gegeven zijn. 

in een notendop:
Vuur
Vuur is activiteit, dingen in gang zetten, opwinding, vermaak, levenslust en de snelheid van de pijl. Hij vernieuwt en zuivert. Vuur veranderd, vernietigt en creëert ruimte voor een nieuwe aanplant. De passie van vuur kan levenslust en creativiteit voeden. Vuur is ook een negatieve kant van angsten en dromen. Vuur de energie en warmte, warmte van liefde maar ook het verlangen tot verteren.







OP het scrappers anonimous forum deed ik mee met een ATC swap met als thema poezen. Ik had zin om iets luchtigs/ grappigs te maken dus tekende ik deze verre neefjes van de chesire cat :-)

en dan deed ik ook  mee met een ATC swap,met als thema  dieren. dit keer en op het scrap plezier forum. de plaatjes die ik heb gebruikt zijn oude poëzie plaatjes ( of poesie plaatjes haha) van Beatrix potter uit Engeland  Ik kan niet wachten tot ik de geruilde kaartjes binnenkrijg want er zitten getalenteerde dames tussen op deze fora!

bedankt voor het langskomen op mijn blog, en laat gerust een berichtje achter, vind ik altijd leuk!

Liefs
anita

7 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Anita en ATC- kaartjes. die poezen zijn leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie werkstukjes heb je gemaakt. De kaart (boven) en de poezen ATC's zijn bij mij favoriet. Wat kun jij goed tekenen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhhh de katten ATC's zijn echt giga geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, die katten ATC's zijn formidastisch belachelijk leuk.
    En die andere mooie kaart, oooooh !!! Prachtig.
    Jij mag je zeker en vast bij die getalenteerde dames voegen.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je veel gedaan! Prachtig dat kaartje, je hebtbeen prachtig plaatje gebruikt!
    Je 'Deck' over vuur is ook heel mooi....En ook nog van die mooie ATC'tjes!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ik ben de fiere eigenaar van het bovenste kaartje.
    Heel erg bedankt, lieve Nit@
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen