maandag 4 maart 2013

ATC's ,challenges, getagged en lente!


Terwijl ik dit schrijf schijnt het zonnetje buiten en zijn de vogeltjes aan het rommelen en maken ze amok van heb ik jou daar; De lente zit in de lucht!
Op Het Scrappers anonimous forum is er, hoe toepasselijk, een kaart challenge voor de maand maart met als thema lente. De onderdelen op de kaart die voor de challenge van belang zijn waren; gebruik ten minste 4 kleuren ( check) gebruik ten minste een bloem ( check), gebruik minimaal 1 stempel ( check) en gebruik een lintje ( check). De dame op het plaatje is de godin Ostara (Ostern)/ Astarte (Easter).
Ostara is de godin van het stralende licht, de wederkerende lente, de vernieuwing, beginnend leven en nieuw begin. 

Verder deed ik mee aan een ATC swap op het SA forum met als thema Tim Holtz en ik heb geworsteld en kwam ( zij het hoestend en proestend ) boven. Ik heb het simpel gehouden met alleen papier van mr. Holtz en verschillende kleuren distress inkt, (vandaar de namen) want alhoewel zijn hobby materiaal om te smullen is: het is voor mij ook niet te betalen dus geen tierelantijnen deze keer maar wel wat voor mij Tim Holtz is: distressinkt: GEWELDIG spul!

En Natuurlijk al weer week 10 van de deck. De prompt was dit keer seizoenen, nou daar kan ik wel wat mee dus ik was snel klaar.

En dan..... ben ik getagged. Normaal doe ik niet zo heel snel mee met dit soort "hup met de billen bloot"dingen zo op mijn blog maar  ik ben getagged door Yvon Stampidoe en voor haar maak ik graag een uitzondering dussss........



 * Waar ben je geboren?
In Rotterdam


* Ben je naar een speciaal iemand vernoemd?
Nee hoor, niet dat ik weet.

* Heb je kinderen en zo ja hoeveel?
Ja, twee zoons een van ( over 4 dagen) 19 en een van 12

* Hoeveel huisdieren heb je?
op het moment 2, een jack russel en een bejaarde chi tzu

* Wat was het ergste letsel wat je ooit had?
Een fistel onder aan mijn rug, ik heb letterlijk over de grond gekropen van de pijn....brrrr!

* Heb je speciale talenten?
Ik kan goed relativeren en ik ben heel gevoelig voor de gemoedstoestand van anderen.
verder mag ik wel stellen dat ik creatief ben, ik kan goed om een hoekje denken.

* Wat is je favoriete ding om te bakken/koken?
oe... dat zijn er best veel.... mexicaans en gevulde roti met massala kip als ik moet kiezen

* Wat is je favoriete fastfood?
Kapsalon
even voor de niet Rotterdammers onder ons :
in een notendop: kapsalon is een snack in rotterdam ontstaan: iemand uit een kapsalon bestelde bij de turkse eettent doner vlees, met saus en sla en gesmolten kaas en patat en uien : in een bak. dit was een aparte manier van doner bestellen en hij bestelde het een aantal keren, de turkse eettent meneer zei dan "das voor de kapsalon", tegen zijn bezorger, nu heet die snack KAPSALON :D

* Wat is het eerste dat je opvalt als je naar mensen kijkt?
of de glimlach de ogen raakt

* Wanneer heb je voor het laatste gehuild?
een maand of twee drie geleden toen ik besefte hoeveel ik een paar mensen( niet moedwillig) had gekwetst en dat uit het diepst van mijn hart wilde goedmaken .

* Maak je je momenteel ergens zorgen over?
Ik maak mij altijd zorgen dat ik niet dood zal gaan voordat mijn kids hun schaapjes op het droge hebben.

* Noem 3 drankjes die je regelmatig drinkt?
thee, cola light. water

* Wat is je favoriete boek?`
wat een rot vraag! haha nou als ik er dan een moet kiezen: rose madder van stephen king

* Zou je een piraat willen zijn?
heerlijk de eilanden afschuimen naar schatten  en avontuur, drink up me hearty yoho!

* Wat zijn je favoriete geuren?
patchoeli, rozenhout, kruidige geuren, de natuur in de herfst, zeewater, munt, rozemarijn, knoflook.... ik kan er een hele bladzijde mee vullen dus hier laat ik het even bij.

* Waarom blog je?
Ik ben net als alle andere bloggers een beetje exhibitionist en in deze tijd is het ook een stukje sociaal contact met anderen

* Wat vindt je het minst leuke aan jezelf?
Dat ik voor mijn gevoel altijd de controle over dingen moet hebben, het is vermoeiend.

* Wat is je favoriete hobby?
Moet ik echt kiezen? dan toch alles met papier ( en dat omvat ook lezen, da's ook papier haha)

* Wat vindt je belangrijk bij een vriendin?
Dat ik mag zijn wie ik ben, dat mag zij namelijk ook.

* Noem iets dat je gedaan hebt wat je nooit verwacht had te doen?
na 29 jaar en anderhalf pakje per dag : anderhalf jaar geleden gestopt met roken!!!

* Wat doe je het liefst?
In de natuur zijn

* Waar erger je je aan?
dat iedereen zich tegenwoordig maar te kust en te keur OVERAL aan ergert, het lijkt wel of mensen graag stress WILLEN hebben: haal eens adem en heb geduld.....

* De laatste keer dat je hard moest lachen?
Het was iets in een film, ik weet echt niet meer wat maar ik kreeg de slappe lach en kon niet meer stoppen..

Zo jeetje mina wat een kruisverhoor! 
Ikzelf zal ook wat  mensen taggen. Je moet er niet aan mee doen hoor, het is leuk maar als je niet wilt even goede bloggers en niets aan het handje.
Ik tag:  petra
             Elske
            hilde
            linn

Liefs
anita



5 opmerkingen:

  1. Dat kaartje is super! Inderdaad, WAT een kruisverhoor, maar was toch leuk te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaartjes/ atctjes heb je gemaakt en dank je we dat we een kijkje bij je achter de schermen mochten kijken, sommige dingen wist ikzelfs nog niet over je zoals dat je gestopt bent met roken super van je, dat de kapsalon in Rotterdam is ontstaan zelf vindt ik het niet te eten de friet wordt zo snotterig, wle los kebab en friet haha

    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk kom ik via Linn ineens op jouw blog en wat een leuk verhaal heb je er ook van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes/atc's heb je gemaakt. En leuk om zo wat over jou te lezen.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind je kaart en atc super en vind het niet te zien dat je moeite had met je atctjes!!!

    haha en nu die tag...ik ben er al over aan het denken maar zal er gauw antwoord op geven ,het is idd wel een kruisverhoor zeg

    BeantwoordenVerwijderen