zondag 10 maart 2013

kort blogje

Een kort blogje voor deze keer. vrijdag was mike jarig, morgen is pat jarig en alles wat daarbij komt kijken...
Tussendoor nog wel even 2 kaartjes en de deck week 11 kunnen maken.
En ja ik ben al met mijn kerstkaarten begonnen en nee ik ben niet van lotje getikt: ik hoop op deze manier nu eens voldoende kaarten te hebben als kertmis weer aan de deur klopt!!

deck week 11



prachtige ATC geruild met Alida

prachtige ATC geruild met Rieni

Alvast een kerstkaart

verjaardagskaartje



4 opmerkingen:

  1. Eerst maar even gefeliciteedr met alle jarigen.
    En wat een mooie creaties allemaal weer.
    Maar kerstkaarten.....oww ben zo toe aan het voorjaar en jij maakt kerstkaarten hahahahahah.
    Maar hij is wel echt prachtig.

    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het behoorlijk druk gehad dit weekend en toch weer mooie dingen gemaakt. Knap hoor, dat je nu al aan kerstkaartjes begint, zou ik beter ook doen. Leuke washi tape trouwens.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super kaartjes weer en ik schrik me net dood toen ik die ATC van Alida zag. Ik ben de vuurtoren swap vergeten!! mijn pc was gecrasht, alles kwijt, en dus geen agenda ook meer(ik had zo een sidebaragenda). Daar stond dus die vuurtorenswap ook in. Vanavond proberen iets te maken , help , druk druk! Ik ben regelmatig op het SA forum, maar ik kijk altijd alleen de layouts, mixed media projecten en de overige scrapcreaties en daar reageer ik ook altijd op. Voor de rest ontbreekt me de tijd helaas voor het forum. het seizoen staat hier voor de deur, nog een maandje en dan is het weer rennen en vliegen met de toeristen. Ik wilde graag in designteams, maar dan moet je je blog up to date hebben en zit je constant engels te kletsen op blogs , tutorials te filmen, alles om volgers te krijgen. Wat een gedoe! Ik ben bij het design team van Another freaking scrappy challenge en dat vind ik wel leuk zo. Daar kun je gebruiken en maken wat je wilt, hoef je niet met je tong op je schoenen de merken te volgen. Ik ben toch altijd de verpakkingen kwijt. Je moet daar echt eens mee doen, super leuk!groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt!! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen