zaterdag 1 juni 2013

Je knippert met je ogen

 En bent ineens een maand verder.
Buiten het feit dat ik mijn eigen blog nodig moe(s)t updaten , moet ik nodig ook weer eens een blogrondje doen. Dit staat voor morgen en overmorgen dan ook op de planning. Ik lees heel graag anderman's blog, heerlijk meegluren in een ander haar hoofd, creaties bewonderen, plaatjes kijken sociale cybercontacten onderhouden en... nou ja gewoon, ik vind het leuk :-)

De afgelopen tijd niet stilgezeten, ik deed mee aan wat ATC swaps ( zie de kopjes ontvangen ATC's voor de prachtige kaartjes die ik mocht ontvangen) De vlinderdame hiernaast is een nog lopende swap en dat geldt ook voor de Hoeden swap waar ik aan mee doe en waar ik ATC's voor maakte van the mad hatter. Niet alleen mijn favoriete Alice in wonderland figuur ( naast the queen of hearts "off with his head!!") maar sinds gespeeld door johnny depp in de film,  ook nog eens het mooiste alice in wonderland figuur.
Ik probeer in swaps altijd te maken wat me als eerste als asociatie te binnen schiet en dat lukt tot nog toe aardig.
Dan natuurlijk ook weer een aanvulling op mijn deck, freedom week 20 en love van week 21. de quotes spreken voor zichzelf denk ik. En dan deed ik ook nog mee met de online crop op scrapplezier en won daar, tot mijn grote verbazing een prijs met de cardlift!! De prijs werd me gegund, gegeven en gestuurd door yvon. SUPER!!!! Ik was zo blij verrast!

Afgelopen woensdag naar spijkenisse geweest om bij sylvia mijn bestelde SU spulletjes op te halen en ik vond het maar wat gezellig, gezellig wat winkeltjes besnuffeld , doe@ding EINDELIJK voor de eerste keer bezocht en om nog maar te zwijgen van de tearoom waar ik mee naartoe gesleurd ( geintje) werd! oooooooooo de thee hemel zeg ik je! allehande soorten losse thee in prachtige glazen potten, rooibos citroen, kruizemunt, brandnetel, aarbei munt en en en echt bizar veel. dus na een lekker potje munthee met verse scones ( ze warwn nog warmmmmmmmmmm) ook maar gelijk een zak voor thuis ingeslagen :-)
Ik moet beslist vaker naar spijkenisse! haha!

Zo en dan nu een beginnetje maken met een rondje bloggen,

fijn weekend!







6 opmerkingen:

  1. Hè naamgenootje Nietje,

    Hoe is tie? Alles goed?Leuk dat je even kwam buurten.En wat heb je gave creaties voor de swaps gemaakt,toppie!!!!Jij maakt altijd van die aparte creaties.Wat kunnen onze hobby's toch uit een lopen hè?

    De foto's op het forum logen er niet om bij syl.zag er gezellig uit.

    Lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie's anita en gefeliciteerd met je prijs, leuk hoor. Bedankt voorje beoekje moet je vaker doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave dingen heb je gemaakt de afgelopen tijd! Bij jou is er meer uit je handen gekomen dan bij mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf! je snapt dat de 'must love cats' mijn favoriet is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig je ATC's daar zit enorm veel werk in!!! en je deck ziet er ook al zo mooi uit!!Enne I love cats!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst : proficiat met je prijs !
    Jij bent toch wel een bezig bijtje, al die dingen waar je aan meedoet. Ik bewonder je inzet en doorzettingsvermogen.
    Je maakte weer mooie dingen, in je eigen Nit@ stijl. Prachtig hoor.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen