zondag 23 juni 2013

Van cakes, aarbeien en mijn deck



En het leven dendert voort! Maar wel op een leuke manier, alhoewel even pas op de plaats soms wenselijk is! Vorige week waren we even bij Ikea en daar staat, als je buiten komt altijd een kraam met verse aardbeien... de verleiding was te groot en ik heb even ingeslagen.... 4 kilo om precies te zijn en dat heeft in een grote pan staan pruttelen, het resultaat mag er weer zijn 10 potten jam en nog wat kleine potjes, deze doen het ( net als mijn salsa) altijd goed als cadeautje  aardigheidje en wij zijn weer even onder de pannen voor wat jam betreft ( alhoewel ik stiekem al weer uitkijk naar het najaar: bramen en bessen jam... mmm!)

Vervolgens moeten er in casa de Hooge ook nog hongerige tieners gevoerd worden ( vooral op zondag wanneer en ook tussen zitten die niet van ons zijn :-) dus stond dit keer chocoladecake op het menu voor bij de thee. en terwijl hij af stond te koelen voor het raam keek ik naar beneden en zag dit grijze bekkie naar me opkijken, met een Oliver twist blik in zijn oogjes.... * zucht* natuurlijk mag jij ook een koekje :-                 

         Verder vandaag eindelijk mijn deck bijgewerkt, Ik liep al 5 weken achter maar met de turbo aan ben ik nu weer helemaal bij! van boven naar beneden de woorden/ prompts: Enough/ genoeg, pets/ huisdieren, nature/ natuur, you / jij, en dream/dromen. Eerst de voorkant, daaronder de achterkant.

Ik wil iedereen nog bedanken voor de leuke en positieve reacties op mijn blog, het doet een mens goed en ik krijg er op mijn beurt veel positieve energie van!


                                             
                                     
                                                    



Fijn weekend!
Anita




6 opmerkingen:

  1. Mooie Deck kaartjes heb je gemaakt! Ik loop ook al vreselijk achter, maar ook bij mij gaat binnenkort de turbo erop. Wat een schattig hondje hebben jullie toch! Je jam ziet er uit om van te watertanden. Ik heb nog nooit jam gemaakt, maar heb hier straks ook een berg bramen en wijnbessen. Dus tegen die tijd graag op speciaal verzoek een recept :-) Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zit hier te watertanden om die jam mjammie, ziet er goed uit.
    Wat ene mooie deck kaartjes heb je weer gemaakt ik snap niet hoe je het allemaal uit je mouw geschud krijgt. Je nature kaartje vindt ik zelf het mooist wat geweldig hoe heb je die nou klaar gekregen. Niet dat die andere niet mooi zijn, maar soms heb je toch dat er eentje extra uitspringt dta is deze voor mij dan.

    Wat een snoetie, die blik zo oonschuldig.

    Liefs yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker zeg zelfgemaakte aardbeitjes jam,jammie......!!!!

    Wat heb je een gave Deck kaartjes gemaakt,heel leuk. Ik ken het helemaal niet,ben natuurlijk een hele andere scrapper als jij,zo zie je maar leren we elke dag toe wat.

    Liefs Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammie jam :)echt he ik denk er nooit aan om dan jam te maken *schaam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie creaties weer hoor
    ik vind vooral je pets en nature helemaal te gek
    ik ben dan ook groot steampunk fan hahhaha

    en wat je jam betreft het herinnert me er weer aan om je salsa nog eens uit te proberen...jammie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zelfgemaakte jam !!!
    je kaarten zijn weer schitterend geworden.

    BeantwoordenVerwijderen