zondag 22 september 2013

and merry we meet again


Vanmorgen kreeg ik het bericht dat mijn lieve vriendin Maria haar maatje, vriendinnetje en prinsesje chloe heeft verloren. Chloe was een Poes op respectabele leeftijd met Yoda kwaliteiten zoals je zelden zag..

Omdat mijn lieve Mia zo ver weg woont en het dus onmogelijk is haar nu in persoon te troosten wil ik kleine Chloe eer bewijzen en Mia een cyberknuffel geven middels het WWW, welke ons om te beginnen bij elkaar bracht.
Ik ben in geest bij je lieve "Watson"
XXX

This morning I received the message that mmy dearest friend Maria lost her pal, friend and little princess Chloe. Chloe was a cat with a respectable age with Yoda qualities seldom matched.
Because my sweet Mia lives so far away I want to honour sweet chloe and give Mia a cyberhug by way of the WWW which brought us together to start with
I am with you in spirits my dear Watson
XXX

Bast, Sekhmet, we give you back your child.
Noble, regal, honorable cat.
Watch over her, and guide her on her way
to the spirit world.
May she be blessed in your names, 
and hunt ever after beside you.

Vertaling:
Bast , Sekhmet, we geven uw kind terug
nobele vorstelijke eervolle kat
Waak over haar en begeleid haar op haar weg naar de geestenwereld
Mag ze gezegend zijn in uw namen
en voor altijd aan uw zijde jagen.




1 opmerking:

  1. Oh my sweet Dutchess. Your words are so precious to me. The Blessing for my beloved Chloe is just the most special thing you could've written right now. Thank you sooo much. Mia Mia

    BeantwoordenVerwijderen