zondag 13 oktober 2013

Eindelijk herfst

Okay, sommige mensen grommen binnensmonds als ik het zeg maar ik ben ZO blij dat het eindelijk herfst is! Dat halfzachte weer van de afgelopen weken was ik zo zat!. Laten we eerlijk zijn, de zomer was heerlijk maar heeft haar kans gehad en moet nu echt plaats maken voor dit prachtige jaargetijde, heerlijk!

Ik ben een echt herfst en wintermens, in de zomer ben ik trager en heb minder fut en zin in dingen. Vreemd eigenlijk, als je nagaat dat daar waar de meeste mensen juist last krijgen van najaarsmoeheid en depressies, ik me juist steeds beter voel.

Vandaag na een stevige wandeling tussen de druppels door ook tijd gevonden om 2 kaartjes te maken, voor de kerst/Yule welteverstaan want ik moet er nog aardig wat! Als iemand trouwens weet waar ik een tekststempeltje met 'Yule"  kan vinden, laat het me weten dat zou ik tof vinden!

De stempeltjes op de kaarten zijn van hanglar & stanglar. de bovenste kleurde ik met viltstiften en de onderste met derwent inktense potloden

Ik vind de hanglar & stanglar stempeltjes zoveel leuker dan magnolia ( of zeg ik nu iets ernstigs :-) haha)

Al met al was het vandaag een heerlijke dag en ik hoop dat die van jou minstens net zo fijn was.


1 opmerking:

  1. Oh wat heerlijk om een herfst/wintermens te ontmoeten. Ondanks dat ik laat in de lente bijna zomer geboren ben hou ik ook veel meer van de winter en de herfst is absoluut mijn favoriete seizoen met zijn prachtige kleuren de geur van de natte aarde en de betoverende luchten. Heerlijk dat bos, paddenstoelen, kastanjes, beukennootjes, mos, oh alleen het idee al. Ik heb genoten van de afgelopen niet te benauwde zomer deze keer maar dit doet mijn hart sneller kloppen.

    Mooie foto's en wat leuk dat je een eekhoorntje en egeltjes hebt kunnen vinden, te gek zeg!

    Leuk kaartje ook en Yule, hmmm ik zou het niet weten, gaat het alleen om de tekst, wat je zou kunnen doen is van uitgestanste lettertjes een tekststempel maken, dat doe ik dan wel eens, succes met je zoektocht. Zonder Yule zijn je kaartjes ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen