zondag 3 november 2013

van verjaardagen , kaartjes, verkoudheden en sorting hats...


 Al dagen lang hoest ik mijn longen uit mijn lijf en het lijkt er nog niet op dat het overgaat... grrrrrrrrr! Veel stomen met tijm, kruiden en zeezout geeft wel verlichting maar het ziet er naar uit dat ik het gewoon even uit moet zitten. *sjucht*

Maar toch even de tijd gevonden om aan de kaarten challenge op SA mee te doen ( de kerstkaart) en een verjaardagskaartje te maken voor mijn collega die morgen jarig is.

En dinsdag ben ik jarig, en mijn vriendin
Maria weet dat en kient altijd precies uit wanneer het cadeau dat ze me stuur aanwezig moet zijn, wat best lastig is vanuit de USA omdat het nogal wisselt maar... ze krijgt het altijd weer voor elkaar. En wat ze ook doet ze weet me altijd weer uit mijn sokken te blazen met haar vermogen om deze pakketjes zo persoonlijk te maken dat je *** openvalt. Naast heel veel gave cadeautjes en lieve briefjes die deze keer in de doos zaten was deze "Sorting hat"/ sorteerhoed  toch wel de pièce de résistance Herken je hem?
Ze heeft hem helemaal speciaal voor
 mij
gemaakt van leer, ieder steekje met haar eigen handen: met het begeleidende briefje dat haar favoriete heks toch wel een eigen sorting hat/ sorteerhoed  moet hebben. Ik vind het zo geweldig dat iemand ZOVEEL moeite, werk en liefde in een cadeau heeft gestopt en dan ook nog een cadeau voor mij, ongeloofelijk en tegelijk ontroerend!
Hij heeft een ere plek in de kamer en ik koester hem lieve "watson".

Fijne dag gewenst!


12 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart, maar de hoed is gewoonweg fantastisch. Ik kan me voorstellen dat je vereerd en blij bent met zo'n kado.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes Anita!
    En wat een lieve, lieve vriendin heb jij!!!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. And no one deserves my effort more than you, my dear Dutchess....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt prachtige kaartjes gemaakt Anita. En wat een gave hoed, super zo'n cadeau, ik kan me indenken dat jij daar erg mee in je sas bent.
    Alvast van harte gefeliciteerd en een fijne verjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend bijzonder cadeau heb jij van je vriendin gekregen! Ik kan me voorstellen dat je daardoor even van je sokken geblazen werd. Jammer dat je getroffen bent door een nare verkoudheid. Niet bepaald een leuk verjaardagscadeau. Maar goed ik hoop gewoon voor je dat het dinsdag spontaan over is. En je kerstkaart is weer mooi. Dat is een stijl die niet echt in mijn vingers zit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten, Anita, en wat een geweldig verjaardagscadeau!
    Ook ik wens je alvast een fijne dag, geniet ervan en laat je lekker verwennen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben niet snel jaloers maar jeetje, die hoed, echt te gék!!!!!!!!! En wat lief dat ze dat voor je gemaakt heeft, echt een pronkstuk!!! Je kaartjes zijn ook weer prachtig maar ik was even verbijsterd door deze prachtige sorteerhoed!!! Ik weet zeker dat zelfs Dumbledore hem wel zou willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaarten heb je gemaakt.
    En inderdaad wat een lieve vriendin heb jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaarten heb je gemaakt.
    En inderdaad wat een lieve vriendin heb jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke hoed!!! Dat ze dat voor elkaar gekregen heeft met dat leer! Die heeft geen handen meer over! Kaarten zijn ook mooi trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaarten Anita en wat vervelend om te horen dat je net nu verkouden bent. WOW wat een onzettend gaaf cadeau heb je mogen ontvangen zeg kan me voorstellen dat je daar wel even stil van word. Koester zo'n vriendin maar goed.
    Enne van harte gefeliciteerd meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat en gave heksenhoed Anita, wist wel dat je een speciale heks was en bijzonder ook.

    Liefs yvon

    BeantwoordenVerwijderen