zondag 29 december 2013

wakker uit een winterslaapje....

Ben even een maandje  veel minder achter de computer gekropen en dat is soms nodig en heel lekker, maar dan gaat het na een poosje "dutten" toch weer kriebelen, en dat is maar goed ook!

Op Scrappers anonimous  ben ik begonnen met de Scrappers Anonimous Super Sunday Song Surprise... oftewel: SASSSS.
Iedere week plaats ik een song, met video en tekst en men kan zich dan laten inspireren hetzij door 1 woord, of een gevoel, of het hele liedje of whatnot.... maar net wat het met je doet ( of juist niet).
Het is geen verplichting en of je er nu een kaart, layout, canvas, artjournal of wat dan ook van maakt, het doet er niet toe het is gewoon voor de lol en om elkaar te inspireren.
Week 1 was A brand new day van the wiz stars.....
Een nieuw jaar staat voor de deur dus een vrolijk fris en hoopvol begin voor iedereen hoop ik.


De basis van mijn pagina is een geweldig  een schilderij genaamd "A brand new day"( nou ja wat toevallig zeg....)  door kunstenaar wim Heesakkers daar ben ik toen met potloden, plaatjes, lijm, schaar designpapier en fineliners mijn eigen draai aan gaan geven.
Ik hoop dat het staat voor plezier, hoop. uitbundigheid en een belofte voor een geweldig jaar!


3 opmerkingen:

  1. heel mooi, en wat heb je een gave banner. Echt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige art journal is dit! Ik ben al zo lang niet op SA geweest, toch maar weer eens tijd maken!

    BeantwoordenVerwijderen