zondag 19 januari 2014

Hey hey I saved the world today... eurythmics

Toen ik dit liedje vanmorgn neerzette op het SA forum ben ik daarna meegaan doen met een cybercrop op heppy scrappy forum, ik dacht laat maar even sudderen.
kijk en uister hier: http://www.youtube.com/watch?v=Zf052uxFF58

Het liedje bleef echter in mijn hoofd rondspoken .
Tijdens die cybercrop was een opdracht met het thema dieren en waar je happy van wordt, meat free monday is een concept waar ik heel happy van wordt : beter voor het millieu, beter voor de gezondheid en beter voor de dieren. dit alles samen nemend kwam er de volgende pagina uit en eigenlijk wil ik hem als week 4 voor mijn SASSSS gebruiken: hey hey... I saved the world today, and everybody's happy now.....
misschien red ik er de wereld niet mee, maar ieder steentje is er een....
Dus gemaakt voor een cybercrop maar ik wil hem graag als week 4 van mijn SASSSS een plekje geven, gewoon omdat het, voor mij, klopt.




fijne avond nog!

7 opmerkingen:

  1. Wow, hij is écht heel leuk geworden!! Koop jij je plaatjes digitaal of laat je ze sturen? Ik eet bijna nooit vlees. Ik vind het gewoon niet zo lekker. Wat zou het gewedig zijn als er heel veel mensen meededen aan die maandag. Maar ja, daar gaat het nu al jaren over en het wil maar niet lukken....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat grappig en wat leuk bedacht Anita, toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooie/leuke lo van gemaakt. 2 vliegen in 1 klap

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha, ik werd alleen al vrolijk van je plaatje, zo grappig en leuk. Toen ik de tekst erbij las, werd ik nog happiër (wat een raar woord). Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel een carnivoortje ben, maar op regelmatige basis lassen wij een vleesloze week in. Effe aanpassen, maar het lukt wel.
    Duidelijk dat je veel plezier beleefd dit nieuwe project van je.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas is het voor de economie schijnbaar nog steeds beter om vooral veel en opgefokt vlees te eten, wij zijn geen vegetariërs maar eten heel weinig vlees, 1 portie voor 3 personen per dag al wil ik in de zomer ook wel eens BBQen of af en toe een fondue sla ik ook niet af maar nooit overdreven veel vlees. Een mooi streven die vleesloze maandag, vroeger was dat op vrijdag en dan aten we vis of een eitje want vis was ook toen al niet goedkoop. Ik zal het hier eens in de groep gooien, niet eens zo'n slecht idee. Je lootje is prachtig, het meisje doet me aan Alice, uit dat wondere land denken, en de varkens ach, wat een lieverdjes. Kort geleden zijn hier spekkie en vlekkie geslacht de Twee varkens van het varkenshuis, maar wat hebben die twee een mooi, wel veel te kort, leven gehad, en wat waren ze lief, ik zag ze twee keer per week als ik Sarah ging brengen en halen. Als ik jouw varkens zie moet ik aan ze denken. Mooi, zo leven ze verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi liedje- if pigs could fly. Wij hebben ook geregeld een meat free day.
    Eitje of kaas of vis gaat er net zo goed in.

    BeantwoordenVerwijderen