zondag 5 januari 2014

MMMBOP, sassss week 2

Je knippert met je ogen en het is technisch gezien al week 2 van 2014! De nieuwe Sassss opdracht op SA erop gezet. Deze week een liedje van Hanson uit 1997. Mijn oudste zoon was toen 3 en het was zo schattig hem te horen "meezingen" ( fonetischer werd het niet, haha) en hem te zien dansen met de overgave die alleen een 3 jarig kind heeft.
een luchtig vrolijk liedje!

Mijn inspiratie kwam uit de zin "it's a secret no one knows"....


Fijne zondag!
Anita

10 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi gemaakt, maar dat was die LO eerder ook al. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitwerking en wat een uitdaging heb je ons gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi! en wat een gaaf blogbovenkantje heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, that's beautiful Sweets! Love the hat and black and white stripe!

    Forgot to mention....I love your new blog header....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk gedaan Anita, ik ben meteen maar je volger geworden, was dat nog niet, erg he....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig, zoveel te zien en mooie achtergrond en leuk ook die gedoodelde rand

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zeg! En het is en blijft toch stiekem een leuk nummer hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohw gaaf is deze geworden....ik kom niet op gang met de songteksten ,maar dit vind ik echt heel gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ken het liedje niet, heb even geluisterd maar ik kan me helemaal voorstellen hoe dat er uit heeft gezien en geklonken. En wat heb je er ee mooie pagina ij gemaakt sprookjesachtig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen