zondag 12 januari 2014

Week 3 in aantocht

Deze week was een drukke! maar toch kans gezien om een beetje te "rommelen" :-)
Wat Atc's gemaakt voor een swap, een kaart gemaakt voor een uitdaging en week 3 van de Scrappers Anonimous Sunday Secret Song Surprise. Deze week was het een "verzoeknummer" van Jo.
From Sarah with love, van Sarah Connor. Ik had nog nooit van het liedje gehoord en ik vond het dus een hele lastige. Ook omdat het om gemiste kansen in een liefde gaat... geen ervaring mee dus ook dat was wat lastig, MAAR  ik heb uit de hele tekst 1 woord gapakt.
LOVE..... verwijzend naar mijn liefde voor boeken.... Dus mijn SASSSS uitwerking voor deze week: For the love of books, geinspireert door "from sarah with love", zij het met een afslag ;-}


De Atc's zijn voor een swap. De foto is in de avond genomen en is qua kleuren dus helemaal vervormd. De blauwe randen zijn gedaan met broken china van ranger, wat een hele heldere kleur is. Op de laatste ATC is dit een beetje te zien. Jammer toch dat een foto met verkeerd licht iets  zo kan veranderen.maar ze zijn al onderweg dus geen nieuwe foto, eigen schuld, moet ik maar niet zo ongeduldig zijn haha

En een kaartje gemaakt voor een uitdaging.. welke dat was laat ik nog even in het midden...


Bedankt weer dat je kwam kijken, vind ik altijd erg leuk!

fijne zondag nog,
Anita

8 opmerkingen:

  1. Ik zag je SASje al op het forum, ik vind hem geweldig! Tof hoe die bubbels soms in de voor- en achtergrond zitten! Die stempel ziet er ook helemaal geweldig uit. En de combo van je plaatsjes is echt LEUK! Je atc's zijn ook magnifiek, om bij weg te dromen...kisses ;-) Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend, wat een mooie uitwerking van de sas, mooie kleuren, je ATC tjes zien er ook super uit, zijn ze voor het SA forum (dan krijg ik er misschien 1 retour?). Lekker creabea ben je geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. All lovely, my talented friend. My fave is definitely the Renaissance lady!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten Anita! De laatste vind ik wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt hoor!
    Groeten Annemarie (SA-forum)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi nummer from Sarah with love en ook een heel mooie uitleg er aan gegeven zo, liefde voor boeken tja, dat herken ik wel.
    Je ATC's zijn ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen