zondag 23 februari 2014

Zoveel leuks zo weinig tijd

Voor je 't weet ben je een paar weken verder!
Op het moment is het nogal druk. Reorganisatie op mijn werk, gezin en huishouden en natuurlijk moet er ook wat vrije tijd overblijven. Afwisselend voor het een en dan weer voor het ander.
Gisteren heb ik  een collage gemaakt voor de mixed media challenge van het heppie scrappy forum. De opdracht was "3" . Een leuke opdracht en "spekkie naar mijn bekkie"want ik heb genoeg met 3 :-)
Op het project komen onder andere de wet van 3 en de drievoudig godin aan de orde een wezelijk onderdeel van mijn leven dus ik vond het erg leuk om te doen. Ik heb verschillende materialen/ technieken gebruikt en het meisje in de boom is een tekening van mark ryden, die man is ZO getalenteerd!!!


Vandeweek ben ik ook weer een nieuw borduurwek begonnen. Een patroon van joan elliott, ze maakt geweldige ontwerpen, fris en eigentijds en een beetje magie kan nooit kwaad ( haha) . Ik heb gekozen voor "the witch's best friend".

Ik ben al in een hoekje begonnen. Het doosje op de foto heb ik trouwens van Maria gekregen. Als middeleeuwen freak past hij precies in mijn straatje !

Verder nog wat boeken gevreten... eh gelezen... oa :


Momenteel luister ik ( voor de ontelbaarste keer in mijn leven... the mists of avalon op van Marion Zimmer Bradley  Mp3, Ik heb alle delen als luisterboek en het is heerlijk te kunnen "lezen" tijdens saaie huishoudelijke klusjes.Ik heb ze al vaak gelezen maar het blijven prachtige boeken.

Op naar een nieuwe week maar weer! 






9 opmerkingen:

  1. Ohhhhhhhhhhhhhhh Anita, the mists of Avalon, daar zijn mijn oudste docher en ik helemaal weg van, hier geen boek te krijgen en ook geen film helaas!! Wat gaaf dat jij daar een luisterboek van hebt!
    En jij bent ook zo'n bezige bij hè, van alles wat, heerlijk. Prachtig je borduurwerk, daar heb ik nou net geen geduld voor alhoewel als ik het mooie begin van jou al zie krijg ik toch stiekem kriebels! Supergave afbeelding ook.

    Je MM ik had het al gezegd, geweldig mooi. Enne wat betekent het getal 11, want dat keert met grote regelmaat in mijn leven terug, Zowel rondom dood dan rondom leven. Opvallend zelfs. Misschien kun jij daar iets meer over vertellen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! dat borduurpakket, niet zo moeilijk ook om dat leuk te vinden ( net als je collage) aangezien het een kat is ;),

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie collage heb je gemaakt, en ook je borduurwerk vind ik erg leuk. En Avalon heb ik ook verschillende keren gelezen. Blijft mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! wat een geweldig mooi project zeg! echt sprookjesachtig mooi gewoonweg!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love that you use the box lid as a pin cushion.....:) You know the lid and box images align, right?

    Your creations are gorgeous as always. My, you are a busy bee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er goed uit, ik vind die kat zo mooi en wat heb je heerlijk veel gelezen, ook een beetje mijn genre, die Dan Brown vond ik weer zo spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er prachtig uit, Anita! Wat een mooie collage.
    Veel succes met je borduurwerk en nog veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat een leuk speldenkussendoosje en ik zie dat je ook van crime boeken houdt
    die van Patricia Cornwell had ik nog niet gezien.
    jij bent ook van alle markten thuis , ook nog borduren erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, en de tekening in het midden super. Nevelen van Avelon heb ik ook al jaren en ik weet niet hoevaak ik alle delen al heb gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen