zondag 13 april 2014

come josephine...

in my flying machine... up she goes....

Een piepkleine  zin uit titanic, de film uit 1997. Ik vond het een mooie film en dat liedje dat zo bibberig door "rose"werd gezongen/ gefluisterd terwijl ze in het ijskoude water dobberde heeft me altijd geïntrigeerd.
Het bleek een liedje van ver ver ver voor mijn tijd, 1910 om precies te zijn. Hoe dan ook, het is altijd blijven hangen en toen de mixed media challenge op heppiescrappie het thema "fly" bleek te hebben was dat kleine stukje van dat liedje het eerste dat in mijn hoofd sprong. Ik heb alleen de titel een klein beetje veranderd omdat dat wat mooier uitkwam "come Josephine in your flying machine" Waar het voor mij betekend dat je door fantasie overal heen kan vliegen.( er stond op mijn schoolrapporten vroeger steevast dat ik best een aardig meisje was, ik had alleen teveel fantasie zei men....ik ben gelukkig toch nog goed opgedroogd... haha ) Lekker om eindelijk weer eens iets creatiefs te hebben gemaakt,een collage in dit geval, werd wel weer tijd ook!

verder? > nog steeds spit ( au!), wolf hall bijna uit, maar nog niet helemaal, morgen even naar de orthopedist en.... een fijne week gewenst!

liefs
anita

5 opmerkingen:

  1. oh wat leuk en wat grappig gedaan Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij's super, Anita, helemaal geweldig!
    groeten
    Mazina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Dutchess, I love this! Butterfly windmills? Fantastic. It's like you mixed Salvador Dali & Heironymous Bosch. So cool. Like your new header, I'm seeing a Steampunk influence, and I like it!

    I imagine this to be just a tiny sampling of what it looks like in that imaginative head of yours...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mixed Media is voor mij onbekend terrein, maar wel heel leuk gedaan! Fantasie is toch helemaal niet verkeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit, een echte Anita!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen