maandag 14 april 2014

retro

Vandaag moest ik wachten op iemand die een offerte kwam maken voor een en ander, en dan kun je twee dingen doen, of met je vingers trommelen of aan de slag :-)
Ik lierp al even met iets in mijn hoofd voor een challenge op het HS forum dus het was een kwestie van afmaken, maar toch: lekker bezig geweest.

de foto die ter inspiratie diende:



en wat er in mijn hoofd gebeurde en uit mijn vingers kwam daarna: 


Ik heb vooral heel veel plezier gehad in het maken ervan en hopelijk straalt het dat ook uit.

fijne week gewenst!
anita



8 opmerkingen:

  1. Hij's supergaaf, Anita.
    Waar kan ik trouwens het HS forum vinden?
    groeten
    Mazina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo vrolijk en dan nog happy er op, kan dat wordt niet meer zien zonder het liedje n mijn hoofd te krijgen en daar wordt je dan meteen weer helemaal happy van, Prachtige achtergrond, succes met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind em gaaf en heel erg grappig, lekkere kleurtjes, helemaal retro.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Anita, ik vind hem zo prachtig geworden, super !
    groetjes,
    wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk vrolijke, kleurrijke boel. De energie spat ervan af!
    Groetjes, Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superleuk! Lekker dat retrosfeertje en de zonnige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen