maandag 25 april 2016

en dan ben je zo een jaartje of anderhalf verder...

Na het laatste berichtje in 2014 had ik weinig energie voor mijn blog en van het een kwam het ander niet meer.... Ik wist niet meer hoe te beginnen en het bleef maar liggen. Tijd om daar verandering in te brengen! Ik vind bloggen te leuk om te doen dus ik heb een weekje vrij en ga de boel even opfrissen online :-)
sinds het overlijden van mijn twee hondjes zijn er nieuwe harige monsters in huis gekomen, in de ene hoek Ozzy ( osbourne) en Tony ( "scarface" montana) twee jeweetwelkaters en toevallig ook nog broers van elkaar en in de ander hoek jack russel (mad) Max  let's get ready to rrrrrrrrrrrrrumble!
Tis een lekker stel en ze houden elkaar goed bezig ( met mij erbij....)
Voor nu even stoppen want ik heb heerlijke zelfgemaakte ketchup op het vuur staan, recept volgt nog!
De etiketten zijn al klaar.
Groetjes
Anita


1 opmerking:

  1. Wat heerlijk dat je weer uit je winterslaap ontwaakt bent. Ik zag vandaag al je prachtige etiket langskomen op FB maar hier kan ik hem nog beter bewonderen. Wat fijn dat je weer wat lieve dieren om je heen hebt. Ik mis onze lieve kater vreselijk maar om nu weer een nieuwe kat in huis te halen. Dat lukt met niet. Ben benieuwd naar je recept van de tomatenketchup. Tot een volgende keer weer.

    BeantwoordenVerwijderen