donderdag 28 april 2016

lekker een weekje vrij

Deze week hoef ik niet te werken dus da's een lekker gevoel.  Begrijp me niet verkeerd ik heb hartstikke leuk werk en ik doe het graag maar het gevoel van ik MOET niets, daar kan ik eindeloos van genieten!
De meester
Begin dit jaar was de boekenbeurs in Ahoy en die ene keer per jaar ga ik los voor wat betreft het aanleggen van een nieuwe voorraad boeken ( Ik kom ook wekelijks bij de bieb maar dat schooierenn op de boekenbeurs daar wordt ik blij van :-)
Vandaag begonnen aan een nieuw boek : de meester. Het beloofd veel goeds ( uuuuh.... slechts want het is een horrorverhaal )

een recentie zegt:

Als een vliegtuig uit Berlijn landt op de vluchthaven JFK in New York, gebeurt er iets vreemds. Het toestel stopt in het midden van een landingsbaan, alle lichten zijn gedoofd, de raampjes zijn gesloten en het vliegtuig is hermetisch afgesloten. Als het toestel wordt opengebroken, blijkt iedereen aan boord zonder verklaarbare reden dood te zijn. Het medische onderzoeksteam van Ephraim Goodweather werkt onder hoogspanning om de doodsoorzaak te verklaren. Vier passagiers blijken bij nader onderzoek nog te leven, maar met hen gebeuren vreemde dingen. Ook verdwijnen in dezelfde nacht alle lijken uit de verschillende mortuaria. Een oude joodse geleerde waarschuwt voor een grote ramp. Dit spannende verhaal van een bekende filmmaker (Pan's labyrinth) en een al bekroonde auteur is een moderne variatie op het vampierthema, waarbij de vampiers niet herkenbaar zijn aan speciale tanden of iets dergelijks. Door een mix van zombiegedrag en bloeddorstigheid dreigt een grote ramp in New York. Ook oude mythes en moderne wetenschap spelen een rol. Een griezelverhaal met veel thrillerelementen,

Maar eerst nog uit shoppen met de jongste , en laat je niet van de wijs brengen door dat "kleine" woordje.... meneer is 15, heeft maat 44 en is 1.87 lang...nieuwe schoenen, broeken, T-shirts... etc...
dus "de Meester" moet nog even wachten tot later vandaag...

fijne dag
Anita


1 opmerking: